Complex de case de tip familial„Gabriela si Speranța" - Casa de tip familial „Speranţa” Carei
ADRESA: Carei, str. Andrei Mureşanu, nr. 3
E-mail: [email protected]

Serviciul social cu cazare Casa de tip Familial,„Speranța" este o unitate de tip rezidențial, care are ca scop asigurarea accesului copiilor/tinerilor fără dizabilități, pe o perioadă determinată de timp la servicii de găzduire, îngrijire, asistență medicală, educație nonformală şi informală, socializare şi pregătire în vederea integrării/reintegrării familiale, sociale şi/sau profesionale.

Misiunea Casei de tip familial,,Speranța" este asigurarea protecției speciale, creşterea, educarea şi îngrijirea copiilor lipsiți de îngrijirea părintească prin asigurarea pe o perioadă determinată de servicii de găzduire într-un mediu caracterizat prin şanse egale și respect reciproс, îngrijire, educație şi consiliere pe toată durata plasamentului în Casa de tip familial în vederea integrării/ reintegrării familiale şi sociale.

Obiective de dezvoltare instituțională:

  1. Diversificarea activităților cu beneficiarii din centru;
  2. Dezvoltarea deprinderilor de viaţă independentă, pregătire pentru integrare socio-profesională;
  3. Dezvoltarea abilităților de  autocunoaștere și autoeducație;
  4. Dezvoltarea abilităților educaționale pentru timp liber;
  5. Dezvoltarea abilităților manuale necesare formării deprinderilor de autoservire și activitate gospodarească;
  6. Formarea deprinderilor sociale normale şi a activităţiilor fizice în funcţie de plăcerile şi afinitaţile fiecărui copil;
  7. Pregătirea copiilor pentru adaptarea la viaţa şcolară prin activităţi de învăţare şi cunoaştere;
  8. Acțiuni de prevenire a marginalizării sociale a copiilor/ tinerilor  prin participarea la actiunile și evenimentele din comunitate;
  9. Recuperare/reabilitare, îmbunătățirea stării de sănătate;
  10. Parteneriate SNAC cu școli, licee și ONG-uri din localitate;
  11. Dezvoltarea relatiei copil-comunitate;
  12. Reintegrare în familia naturală;
  13. Dezvoltarea și perfecționarea relațiilor de comunicare între angajați și beneficiari;
  14. Formare profesională continuă pentru angajați, în vederea atingeri standardelor de calitate privind serviciile oferite beneficiarilor;
  15. Îmbunătățirea condițiilor de locuit;

Capacitatea serviciului: 12 beneficiari.

Documente
Politica de Cookie